Емтиханға дайындалу
кезінде оқыған материалдың қайталауын ұйымдастыру.
Оқу ісінің меңгеруші қатысуымен өтетін мәслихатта қарастырылатын сауалдарының бірі, ол емтиханға дайындалу кезінде оқыған материалды қайталауын ұйымдастыру сауалы болды, онда мектеп әдістемелік бірлестіктердің жетекшілері Андросова В.Ф. және Балгина М.А. сөз сөйледі.
Оқыту процессі кезінде оқыған материалдың қайталауын ұйымдастыруына маңызды орын бөлінеді.Қайталаудың қажеттігі оқу міндеттерімен шартталған, оларды берік және саналы меңгеруді талап етеді.
Тарих пәнінің мұғалімі Балгина М.А. қайталау түрлеріне ерекше назарын аудартты: оқу жылдың басындағы қайталау, бұрын өткенін ағымындағы қайталау, тақырыптық қайталау, қорытынды қайталау. Әр түрлі қайталау түрлері өзара
тығыз әрекеттеседі; қайталаудың бір түрін уақытылы және сәтті өткізгеннен қайталаудың екінші түрдің ұзақтығы мен сәттілігі байланысты болады. Мұғалім қайталауды жоспарлаған кезде материалды таңдау қажет, кезектесуін
және қайталау уақытын орнату, таңдаған материалды сабақтар бойынша реттеп, қайталауды іске асыру үшін әдіс пен түрлерін орнату керек деп санайды.
Физика пәнінің мұғалімі Андросова В.Ф. өтілген материалдың қайталау әдісіне көңіл аударады.
Қайталауды ұйымдастыруға әдістемелік талаптар бар:
1. Оқушыларды өткен тақырыптар бойынша қайталау қашан және қай түрде болатының алдын ала
ескерту керек.
2. Көп ұзамай, бірақ жиі сұрау керек.
3. Қайталау- бұл оқушының сұранысы емес, ол онымен бірегей интеллектуалды жұмыс.
Ең бастысы- сұрастыру кешкі мектеп оқушылардың мүмкіншіліктер
танымдық деңгейін ескеру және міндетті түрде қайталаудың қорытындысын шығару қажет. Қайталауды дұрыс ұйымдастыру – ауысу және қорытынды емтихандарды жақсы тапсырудың кепілі.
Ж.Сексенбаева, мектептің оқу ісі меңгерушісі.